Рефлексія. Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме те, що таке оцінювання повинно виявляти різноманітність досвіду, здібностей та інтересів учнів. Найбільш мене зацікавили такі методи:- Концептуальні карти
- Списки пріоритетів
- Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався (З-Х-Д) (дуже подобаються графічні систематизатори)
- Мозкова атака, коли учні придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями. (інколи діти пропонують "геніальні" за своєю нестандартністю і начебто простотою і наївністю ідеї)
Немає коментарів:
Дописати коментар