суботу, 16 березня 2013 р.

Модуль 9, рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
 -Усім учням на користь диференційоване викладання, оскільки для всіх учнів є теми, в яких вони орієнтуються краще, і є такі теми, у вивченні яких їм необхідна додаткова допомога
- Особливу увагу мені - вчителю ліцею - потрібно приділяти обдарованим учням 
-Існують три шляхи диференціації навчання для учнів.
  • За змістом знань - різноманітні шляхи для опанування змісту навчальної програми, різноманітний рівень знань
  • За процесом - різноманітна діяльність або процеси, завдяки яким учні можуть підійти до розуміння та "привласнити"  інформаційні дані та ідеї.
  • За продуктом  - різноманітні варіанти, за допомогою яких учні можуть продемонструвати або презентувати вивчене.


Немає коментарів:

Дописати коментар