Модуль 9, рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
-Усім учням на користь
диференційоване викладання, оскільки для всіх
учнів є теми, в яких вони орієнтуються краще, і є такі теми, у вивченні яких їм
необхідна додаткова допомога
- Особливу увагу мені - вчителю ліцею - потрібно приділяти обдарованим учням
-Існують три шляхи
диференціації навчання для учнів.
- За змістом знань - різноманітні шляхи для опанування змісту навчальної програми, різноманітний рівень знань
- За процесом - різноманітна діяльність або процеси, завдяки яким учні можуть підійти до розуміння та "привласнити" інформаційні дані та ідеї.
- За продуктом - різноманітні варіанти, за допомогою яких учні можуть продемонструвати або презентувати вивчене.
Немає коментарів:
Дописати коментар