неділю, 17 березня 2013 р.

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
  • допомогти їм ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі для формування навичок 21 століття;
  • покращення результатів навчання за допомогою проведення досліджень, коммунікацій, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;
  • навчання за державними стандартами та еффективне оволодіння знаннями за допомогою методу проектів;
  • заохочення самостійного навчання та спонукання до розвитку навичок мислення вищого рівня;
  • самооцінка своїх навчальних досягнень;
  • розвиток комунікаційних навичок і навичок роботи в групах
Радісно від того, що така складна, хоч і цікава робота, підійшла до фінішу. Все-таки вчитися важко навіть вчителю. Впевнена, що нові знання і вміння стануть у нагоді.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме необхідність фасилітації  на початку виконання учнями проектів, для чого мною створена презентація та публікація. Роздрукований План вивчення теми, стисло описує основні кроки, графік виконання та кінцеві терміни виконання проектів -  допомагає учням зрозуміти очікування вчителя від виконання ними проектів та сформулювати свої очікування від проектів.  
Супровід учнів проходить упродовж виконання учнями проектів, для чого створюються засоби для відслідковування прогресу учнів у навчанні та пропонується використовувати ІКТ-засоби для представлення нових набутих знань та навичок (у моєму проекті блог)
     Приємно, що блог, представлений мною колегам, сподобався.   
     Робота була корисною і цікавою, хоча і забирала немало часу. Сподіваюсь, що цей час у подальшому відшкодується досягненнями моїми і моїх учнів.

суботу, 16 березня 2013 р.

Модуль 9, рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
 -Усім учням на користь диференційоване викладання, оскільки для всіх учнів є теми, в яких вони орієнтуються краще, і є такі теми, у вивченні яких їм необхідна додаткова допомога
- Особливу увагу мені - вчителю ліцею - потрібно приділяти обдарованим учням 
-Існують три шляхи диференціації навчання для учнів.
  • За змістом знань - різноманітні шляхи для опанування змісту навчальної програми, різноманітний рівень знань
  • За процесом - різноманітна діяльність або процеси, завдяки яким учні можуть підійти до розуміння та "привласнити"  інформаційні дані та ідеї.
  • За продуктом  - різноманітні варіанти, за допомогою яких учні можуть продемонструвати або презентувати вивчене.


четвер, 14 березня 2013 р.


Рефлексія. Модуль 8

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме те, що таке оцінювання повинно виявляти різноманітність досвіду, здібностей та інтересів учнів. Найбільш мене зацікавили такі методи:

- Концептуальні карти
- Списки пріоритетів
- Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався (З-Х-Д)  (дуже подобаються графічні систематизатори)
- Мозкова атака, коли учні  придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями. (інколи діти пропонують "геніальні" за своєю нестандартністю і начебто простотою і наївністю ідеї)

середу, 13 березня 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія. 

Ще раз обговорили питання, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Вважаю, що зараз навчання взагалі неможливо без ІКТ, тому що навчати треба життю у сучасному суспільстві, яке, як відомо, є інформаційним суспільством. Створюючи ж продукти за допомогою ІКТ дозволяють не тільки пристосуватися, але й самореалізуватися, виявити творчі здібності.

вівторок, 12 березня 2013 р.

Модуль 6. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- створення спільних документів
- електронне листування, передача створених файлів
- обговорення, обмін думками
- створення у блогах додаткових посилань, опитувань
Є певне занепокоєння щодо збільшення часу, який учні будуть проводити за комп'ютером

понеділок, 11 березня 2013 р.


Модуль 5. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені знайти та зберегти Інтернет- ресурси,які можна використовувати при вивченні теми, знайти шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень,а також правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Запланували,  як будемо використовувати Інтернет для співпраці та комунікації в проектах.